درباره ما

رابین سپند اسپادانا

شرکت فرابین برند فعالیت خود در حوزه مشاوره بازاریابی و تبلیغات و برندینگ را از سال ۱۳۹۷ آغاز و به عنوان یکی از شرکت های مطرح این حوزه در حال ارائه خدمات می باشد. این شرکت تنها شرکت خدمات فناور حوزه علوم انسانی عضو شهرک علمی و تحقیقاتی استان اصفهان می باشد.

فعالیت عمده این شرکت در زمینه مشاوره و اجرای پروژه های تحقیقات بازار، برندسازی، تدوین و اجرای برنامه های جامع بازاریابی، منابع انسانی و تبلیغات و فروش  می باشد.

آن چه که ما را در این حوزه متمایز کرده است، ابزارها و تکنیک های جدید و هوشمندانه ای است که در راستای ارائه خدمات به کسب و کارها بکار می گیریم. شناخت دقیق استارت آپ ها و کسب و کارهای نوپا و نوآور، و درک و لمس شرایط آنها، امکان ارائه خدمات بهینه به این طیف گسترده از کسب و کارها را نیز برای ما فراهم کرده است.

همچنین بهره گیری از ظرفیت های علمی و تجربی متخصصین و دانش آموختگان علوم مدیریتی و امکان ارائه سرویس ها و خدمات تخصصی از یک سو و تامین رضایت حداکثری مشتریان از سوی دیگر، ویژگی های متفاوتی است که خود باعث افزایش ظرفیت این شرکت در ایجاد تعاملات و ارتباطات مؤثر گردیده است.

ما با بهره گیری از تکنیک‌های هک رشد، سعی در پیاده سازی استراتژی‌هایی برای کسب ‌وکارهای نوپا داریم، تا با صرف کمترین هزینه، بیشترین مشتری یا کاربر را جذب آنها کنیم. این استراتژی‌ها برای هر کسب‌وکاری جذابیت بالایی دارد و رسیدن سریع‌تر به نقطه سربه‌سر و سپس، رشد روزافزون کسب‌ وکار در زمان کوتاه را تضمین می‌کند.

نفیسه نژاد تبریزی
شناسه ملی
14007969290
نوع شرکت
محصولات

دارای 3 محصول

محصولات و خدمات
جذب کاربر
حفظ کاربر
کسب درآمد
گسترش تجارت
ایجاد اعتماد و وابستگی خاطر...
افزایش حاشیه سود
ماندگاری زیاد
فراگیر بودن
قیمت پایین
اطلاعات تماس
تلفن
فکس
03133932007
ایمیل
info@farabinbrand.com
وب سایت
farabinbrand.com
آدرس دفتر

شهـرک علمی تحقیـقاتی ساختمان اندیشه ۱ ، واحد ۳۰۵

آدرس کارگاه

شهـرک علمی تحقیـقاتی ساختمان اندیشه ۱ ، واحد ۳۰۵

مکان ما رو نقشه
گواهی نامه ها و مجوز های شرکت
انجمن شرکت های دانش بنیان
انجمن شرکت های دانش بنیان استان اصفهان
یک قرار ملاقات تنظیم کنید…
ما قادر به پردازش پرداخت شما نیستیم. لطفا مجددا تلاش کنید.
از درخواست شما ممنونیم!
شماره تایید شما :
افزودن به تقویم iCAL

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

https://innotech-expo.ir/?p=4446

خدمات ارزی بانک تجارت

جهت دریافت خدمات ارزی بانک تجارت در زمینه صادرات میتوانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر ، شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

خدمات گمرکی

جهت دریافت خدمات گمرک جمهوری اسلامی ایران در زمینه صادرات و واردات می توانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

پرسیدن سوال درباره رابین سپند اسپادانا

نام*
نام خانوادگی*
شرکت/سازمان
ایمیل*
تلفن تماس*
موضوع*
متن سوال یا درخواست*