https://innotech-expo.ir/category/e-magazine/

ثبت‌نام تا 8 اردیبهشت؛ در رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکتهای دانش‌بنیان صادراتی

ثبت‌نام تا 8 اردیبهشت؛ در رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکتهای دانش‌بنیان صادراتی

ثبت‌نام تا 8 اردیبهشت؛ در رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکتهای دانش‌بنیان صادراتی سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با همکاری گمرگ

ثبت‌نام تا 8 اردیبهشت؛ در رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکتهای دانش‌بنیان صادراتی

سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با همکاری گمرگ، رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان صادراتی را برگزار می‌کند.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و رصدخانه صادرات دانش‌بنیان، این رویداد 12 اردیبهشت ماه با حضور رضوانی فر، معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، معاونان و مدیران کل ستادی گمرک به صورت چهره به چهره و با تعیین وقت قبلی در بازه‌های 10 دقیقه‌ای برگزار می‌شود.

این خدمت در راستای تسهیل امور تجاری بین المللی شرکت های دانش بنیان و رفع مشکلات احتمالی ایشان و نیز پاسخگویی به درخواست‌های این شرکت‌ها توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران ارائه می‌شود.

در این رویداد چهره به چهره شرکت‌های دانش‌بنیان با توجه به موضوع خدمت مورد نیاز و در طبقه‌بندی‌های مختلف به صورت اختصاصی از بالاترین مقام مسئول گمرک، معاونین ایشان و مدیران ستادی راهکارهای عملیاتی دریافت خواهند کرد

برای اطلاعات بیشتر…

آخرین مطالب

علاقه‌مندی ژاپن به تعمیق همکاری‌های تخصصی با ایران در راستای احیای ...
نشست تخصصی بررسی همکاری اقتصادی دوجانبه ایران و چین
تشکیل ائتلاف علمی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک با کشورهای دوست؛ راه ره...
بزودی؛ اولین صادرات رسمی اسباب‌بازی ایران به روسیه
دانش‌بنیان‌ها توانمندی فناوران ایران را به رخ جهانیان می‌کشند
برگزاری پنل دانش‌بنیان اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا

خدمات ارزی بانک تجارت

جهت دریافت خدمات ارزی بانک تجارت در زمینه صادرات میتوانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر ، شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

خدمات گمرکی

جهت دریافت خدمات گمرک جمهوری اسلامی ایران در زمینه صادرات و واردات می توانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

پرسیدن سوال درباره ثبت‌نام تا 8 اردیبهشت؛ در رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکتهای دانش‌بنیان صادراتی

نام*
نام خانوادگی*
شرکت/سازمان
ایمیل*
تلفن تماس*
موضوع*
متن سوال یا درخواست*