https://innotech-expo.ir/category/e-magazine/

دانش‌بنیان‌ها توانمندی فناوران ایران را به رخ جهانیان می‌کشند

دانش‌بنیان‌ها توانمندی فناوران ایران را به رخ جهانیان می‌کشند

دانش‌بنیان‌ها توانمندی فناوران ایران را به رخ جهانیان می‌کشند معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در دولت سیزدهم، عزم خود را جزم کرده همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

دانش‌بنیان‌ها توانمندی فناوران ایران را به رخ جهانیان می‌کشند

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در دولت سیزدهم، عزم خود را جزم کرده همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، با دراختیارگرفتن فضایی مناسب، توانمندی‌های صادراتی فناوران نخبه کشورمان در عرصه‌های مختلف را به رخ بازدیدکنندگان خارجی بکشاند؛ رویدادی که به طورحتم گشودن دریچه بزرگ صادراتی به روی دانش‌بنیان‌ها خواهد بود.

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) با پیش بینی بازدید بیش از ۲۵۰۰ تا ۳ هزار تاجر و بازرگان خارجی از بیش از ۹۰ کشور دنیا قرار است از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه جاری در مرکز نمایشگاه‌ های بین المللی تهران برگزار شود.

یکی از رویکردهای مهم دولت سیزدهم، ارتباط نزدیک و قدرتمند با بخش خصوصی به منظور صادرات محصولات ایرانی به سایر کشورهای دنیا است و به طورحتم نخستین گام در تحقق هرچه بهتر این هدف، توسعه روابط اقتصادی و تجاری، معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی به فعالان اقتصادی خارجی و البته شناخت متقابل از ظرفیت‌های کشورهای دیگر است.

برای اطلاعات بیشتر…

آخرین مطالب

معرفی خدمات توانمندسازی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان
فراخوان جذب کارگزار جهت برپایی رویدادهای نمایشگاهی 1403
نقشه راه توسعه صادرات و پلتفرم تخصصی صادرات ماشین‌آلات و تجهیزات صن...
آیین‌نامه حمایتی کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری از شرکت‌های دان...
فراخوان تعیین کارگزار امور نمایشگاهی برای تقویم سال 1403؛ مهلت ثبت ...
علاقه‌مندی ژاپن به تعمیق همکاری‌های تخصصی با ایران در راستای احیای ...

خدمات ارزی بانک تجارت

جهت دریافت خدمات ارزی بانک تجارت در زمینه صادرات میتوانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر ، شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

خدمات گمرکی

جهت دریافت خدمات گمرک جمهوری اسلامی ایران در زمینه صادرات و واردات می توانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

پرسیدن سوال درباره دانش‌بنیان‌ها توانمندی فناوران ایران را به رخ جهانیان می‌کشند

نام*
نام خانوادگی*
شرکت/سازمان
ایمیل*
تلفن تماس*
موضوع*
متن سوال یا درخواست*