https://innotech-expo.ir/category/e-magazine/

بزودی؛ اولین صادرات رسمی اسباب‌بازی ایران به روسیه

بزودی؛ اولین صادرات رسمی اسباب‌بازی ایران به روسیه

بزودی؛ اولین صادرات رسمی اسباب‌بازی ایران به روسیه پاویون ایران در نمایشگاه اسباب بازی روسیه در تاریخ 8 الی 10 اسفند با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری برگزار گردید.
بزودی؛ اولین صادرات رسمی اسباب‌بازی ایران به روسیه

با حمایت دفتر توسعه کسب و کار مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری صورت گرفت:

بزودی؛ اولین صادرات رسمی اسباب‌بازی ایران به روسیه
پاویون ایران در نمایشگاه اسباب بازی روسیه در تاریخ 8 الی 10 اسفند با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری برگزار گردید.

کریدور صادرات محتوای خلاق و دانش‌بنیان مرکز تعاملات، کنسرسیوم Iran Kids را با همراهی حدود 20 شرکت وارد این نمایشگاه کرد. نمایشگاه اسباب بازی روسیه با عنوان Kids Russia با 18 دوره سابقه برگزاری و یکی از زیر مجموعه های Spielwarenmesse امسال برگزار گردید. به دلیل خروج برندهای اروپایی و آمریکایی از بازار روسیه و به واسطه تحریم های غرب، فرصت خوبی ایجاد شده که در نمایشگاهی که آنها حضور ندارند، در قالب یک پاویون ملی، شرکت‌های ایرانی حضور قوی‌تری پیدا کنند. از این رو به همت کنسرسیوم تولیدکنندگان اسباب بازی ایران، پاویون ملی صنعت اسباب بازی ایران با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری شکل گرفت. حدود 30 برند ایرانی، 1000 اسباب بازی صادراتی خود را به نمایش گذاشتند.

بازدیدکنندگان نمایشگاه، شرکت های توزیع کننده روس، فروشگاه های زنجیره ای، تولیدکننده ها و مسئولین انجمن های روسیه بودند و تعامل و مذاکرات خوبی در طول نمایشگاه بین طرفین بوجود آمد و به زودی شاهد اولین صادرات رسمی اسباب بازی ایران به روسیه خواهیم بود.

برای اطلاعات بیشتر…

آخرین مطالب

معرفی خدمات توانمندسازی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان
فراخوان جذب کارگزار جهت برپایی رویدادهای نمایشگاهی 1403
نقشه راه توسعه صادرات و پلتفرم تخصصی صادرات ماشین‌آلات و تجهیزات صن...
آیین‌نامه حمایتی کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری از شرکت‌های دان...
فراخوان تعیین کارگزار امور نمایشگاهی برای تقویم سال 1403؛ مهلت ثبت ...
علاقه‌مندی ژاپن به تعمیق همکاری‌های تخصصی با ایران در راستای احیای ...

خدمات ارزی بانک تجارت

جهت دریافت خدمات ارزی بانک تجارت در زمینه صادرات میتوانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر ، شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

خدمات گمرکی

جهت دریافت خدمات گمرک جمهوری اسلامی ایران در زمینه صادرات و واردات می توانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

پرسیدن سوال درباره بزودی؛ اولین صادرات رسمی اسباب‌بازی ایران به روسیه

نام*
نام خانوادگی*
شرکت/سازمان
ایمیل*
تلفن تماس*
موضوع*
متن سوال یا درخواست*