پیشگام دامپرور سپاهان

درباره ما

پیشگام دامپرور سپاهان

شرکت پیشگام دامپرور سپاهان توسط گروهی از کارشناسان و متخصصان تغذیه و با بهره گیری از دانش روز دنیا در سال 1390 و با هدف ارائه خدمات متمایز در زمینه دامپروری فعالیت خود را آغاز و در سال 1394 کارخانه خوراک دام و طیور خود به ظرفیت 43500 تن در سال را در شهرک صنعتی سپهرآباد شهرضا، احداث و موفق به شروع فعالیت تولیدی خود شد.
از آنجایی که در همان سال اول، ظرفیت تولید این کارخانه کامل گردید، لذا طرح توسعه خود، جهت احداث بی نظیر پروژه کارخانه جدید خوراک دام، طیور و آبزیان و حیوانات خانگی واقع در شهرک صنعتی رازی به مساحت حدود 60 هزار متر مربع و با ظرفیت تولید روزانه 1000 تن از انواع خوراک و کنسانتره های دام و طیور و آبزیان آغاز و توانست راه رشد و تعالی خود را طی نموده و باعث اشتغال زایی حدود 300 نفر مستقیم و 500 نفر غیر مستقیم شود.
از اهداف متعالی این شرکت، تولید سالیانه حدود 300 هزار تن از انواع خوراک و کنسانتره های دام و طیور آبزیان، با ترکیب استاندارد و محتوای کاملا بهداشتی و در راستای ارتقای سلامت جامعه می باشد.
محصولات تولیدی این شرکت شامل تولید انواع خوراک دام، طیور، آبزیان و حیوانات خانگی و همچنین انواع افزودنیها و مکمل های معدنی و ویتامینی مورد استفاده در این صنعت و همچنین جو، ذرت و سویای استیم فلیک شده و برخی از انواع بافرها شامل (رومن باف و رومن اپتیمایزر)، اوره آرام رهش و انواع پودر چربی مورد مصرف در خوراک دام و طیور و آبزیان می باشد .
همچنین این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و متخصص در زمینه های تغذیه، شیمی، بیوشیمی میکروبیولوژی و با استفاده از بروزترین لوازم آزمایشگاهی و تحقیقاتی آمادگی آن را دارد که در زمینه های آنالیز کامل مواد خوراکی و انجام تحقیقات لازمه بصورت   in vivo , in vitroوin situ  در زمینه های مختلف دام و طیور به دامپروران محترم ارائه خدمات نماید.
ازسوی دیگر، این شرکت مفتخر است با اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر نظیر:
IOI-CELIKEL-MYTECH-IMPEXTRACO-SILVATEAM،BONILAIT،DESIALIS ، MAZZOLENI، ARM & HAMMER، ارتباط خوب علمی، آموزشی و تکنولوژیک برقرار کرده و زمینه واردات و صادرات متقابل را فراهم نماید.
لازم بذکر است این شرکت، با راه اندازی واحد 220 هزار قطعه ای پرورش مرغ گوشتی و تولید سالیانه حدود 2200 تن گوشت سفید توانسته است گامی هر چند کوچک در جهت تولید ارزان ترین و با کیفیت ترین پروتئین قابل دسترس برای قشر کم درآمد جامعه برداشته و سهم خود را در این زمینه ایفا نماید.

 

محسن حیدری
شناسه ملی
10260628160
نوع شرکت
محصولات

دارای 5 محصول

محصولات و خدمات
اختصاصی
قیمت مناسب
کیفیت بالا
قیمت مناسب
محصول تخصصی
کیفیت خوب
قیمت مناسب
هیدرولیزه
کیفیت بالا
کنسانتره معدنی
ویتامینه سوپر
پروتئین هیدرولیز شده
قیمت مناسب
چند منظوره
کیفیت ساخت بالا
اطلاعات تماس
موبایل
تلفن
فکس
03136413275
ایمیل
pishgam.pr@gmail.com
وب سایت
pishgamds.com
واتس اپ
تلگرام
آدرس دفتر

اصفهان : چهاراه آپادانا-خیابان 15 خرداد-روبروی اداره کل بهزیستی اصفهان - پلاک 128

آدرس کارگاه

1: جاده اصفهان شهرضا-2 کیلومتر مانده به شهرضا-شهرک صنعتی سپهرآباد-نبش خیابان هشتم-کارخانه پیشگام دامپرور سپاهان

2: جاده اصفهان شهرضا-شهرک صنعتی رازی-فاز 3-بلوار توسعه-فرعی 1-کارخانه پیشگام دامپرور سپاهان

مکان ما رو نقشه
گواهی نامه ها و مجوز های شرکت
ثبت-اختراع-رومن-باف
ثبت اختراع رومن باف
یک قرار ملاقات تنظیم کنید…

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

https://innotech-expo.ir/?p=5615

خدمات ارزی بانک تجارت

جهت دریافت خدمات ارزی بانک تجارت در زمینه صادرات میتوانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر ، شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

خدمات گمرکی

جهت دریافت خدمات گمرک جمهوری اسلامی ایران در زمینه صادرات و واردات می توانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

پرسیدن سوال درباره پیشگام دامپرور سپاهان

نام*
نام خانوادگی*
شرکت/سازمان
ایمیل*
تلفن تماس*
موضوع*
متن سوال یا درخواست*