فنی و مهندسی نورا قالب شریف

درباره ما

فنی و مهندسی نورا قالب شریف

شرکت فنی و مهندسی نورا قالب شریف، با تکیه بر یک دهه تجربه و دانش فنی در زمینه طراحی و ساخت انواع قطعات و قالب­ های صنعتی، گامی موفق در عرصه پیشرفت صنعت قطعه­ سازی کشور برداشته است. تعامل سازنده نیروی انسانی جوان این شرکت در دپارتمان ­های طراحی قطعه و قالب، ساخت قالب و مونتاژ قالب سبب شده است که این شرکت، به عنوان شرکتی پیشرو درطرح بومی ­سازی قالب لنزهای اپتیکی معرفی گردد و نقش خود را در رقابت­ های بازار بین ­المللی به ­طور موثر ایفا نماید.

اهم فعالیت­ های شرکت نورا قالب شریف، در حوزه تولید قطعات و قالب­ های صنعتی تزریق پلاستیک و دایکاست، لنزهای اپتیکی پلیمری و شیشه ­ای شکل گرفته­ است. همچنین همکاری موثر این شرکت با شرکت بهیار صنعت سپاهان، به ­عنوان تولیدکننده برتر تجهیزات پزشکی کشور، به ­منظور تولید لنزهای اپتیکی-پلیمری شامل Power LED چراغ­ اتاق ­های عمل مطابق با استانداردهای پزشکی و لنزهای دوربین ­های مدار بسته با قابلیت زوم بالا، گامی موفق در جهت بومی­ سازی صنعتی این لنزها به­ شمار می ­رود.

هادی بهادران
شناسه ملی
14006854985
نوع شرکت
محصولات

دارای 1 محصول

محصولات و خدمات
لنزهای پلیمری
شیشه ای
مناسب روشنایی
اطلاعات تماس
موبایل
تلفن
۰۳۱۳۳۹۳۱۱۶۴
فکس
۰۳۱۳۳۹۳۱۱۶۴
ایمیل
info@Nooramould.ir
وب سایت
www.nooramould.ir
واتس اپ
تلگرام
آدرس دفتر

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان -ساختمان ابوریحان - واحد 235

آدرس کارگاه

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان -ساختمان ابوریحان - واحد 235

مکان ما رو نقشه
گواهی نامه ها و مجوز های شرکت
انجمن دانش بنیان
انجمن دانش بنیان
یک قرار ملاقات تنظیم کنید…

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

https://innotech-expo.ir/?p=4668

خدمات ارزی بانک تجارت

جهت دریافت خدمات ارزی بانک تجارت در زمینه صادرات میتوانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر ، شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

خدمات گمرکی

جهت دریافت خدمات گمرک جمهوری اسلامی ایران در زمینه صادرات و واردات می توانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

پرسیدن سوال درباره فنی و مهندسی نورا قالب شریف

نام*
نام خانوادگی*
شرکت/سازمان
ایمیل*
تلفن تماس*
موضوع*
متن سوال یا درخواست*