صنایع ریخته گری اصفهان

درباره ما

صنایع ریخته گری اصفهان

رسیدن به خودکفائی درهمه زمینه ها همواره آرزوی قلبی ملت ایران بوده است. درهمین راستا با هدف معرفی تولیدات جدید صنعتی وکمک به داخلی سازی قطعات، شرکت صنایع ریخته گری اصفهان درسال 1364 به ثبت رسید. این شرکت تاکنون توانسته خدمات ارزنده ای به صنایع مختلف کشور ازجمله معادن، کارخانجات سیمان، صنعت حمل و نقل ریلی، فولادسازی، نفت و گاز و … ارائه نماید. شرکت صنایع ریخته گری اصفهان با تکیه بر نیروهای کارشناس خود مفتخر است طی بیش از یک دهه گواهینامه های سیستم مدیریت یکپـــــارچه، سیستم مدیریت کیفیت، سیستم مدیریت زیست محیطی، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت، سیستم مدیریت آزمایشگاهی را اخذ و همچنین نسبت به همسو نمودن فعالیت های خود با استاندارد سیستم مدیریت انرژی و اخذ گواهینامه آن اقدام نماید.
شایان ذکر است آزمایشگاه متالورژی این شرکت از سال 1389 با استقرار سیستم مدیریت آزمایشگاه به عنوان همکار اداره استاندارد از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران برای نهمین سال متوالی اعتبار دهی شده است. همچنین این آزمایشگاه موفق به تمدید گواهینامه تایید صلاحیت ملی مطابق با سیستم مدیریت کیفیت ISO 17025:2017 شده است.

واحد تحقیق و توسعه این شرکت نیز با انجام پروژه های متعدد و چاپ و ارائه مقالات متعدد در کنفرانس های داخلی و بین المللی موفق به اخذ عنوان واحد تحقیق و توسعه نمونه استانی در سال 91، 92 ،93 و واحد تحقیق و توسعه برتر کشوری در سال 93 شد. همچنین در سال 1400 تندیس محصول برتر تحقیق و توسعه کشوری را دریافت نموده است.
اين شرکت در سال 1396 موفق به اخذ گواهی نامه ثبت اختراع به شماره 95937 از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با موضوع ساخت قطعات کامپوزيتی پايه آهنی تقويت کننده سراميکی به روش ريخته گری غيرفشاری گرديد و همچنین در سال 1401، گواهینامه ثبت اختراع، ساخت قطعات تحت سايش دوجنسي فولادي و چدن پركرم را دریافت نموده است.
در سال 97 شرکت موفق به دانش بنيان نمودن گروه محصولات پمپ های ضدسایش دوغاب خود گرديد و سپس در سال 98 با مميزی مجدد گروه های ديگر  بعنوان دانش بنيان مورد تایید قرار گرفتند؛ لازم بذکر است در سال 1401 نیز فولادهای پیشرفته مقاوم به سایش کم آلیاژ و ضربه پذیر بالا، به عنوان محصول سطح یک دانش بنیان مورد تایید قرار گرفت.

در سال 1400 آزمایشگاه صنایع ریخته گری اصفهان مفتخر به به عضويت در شبكه آزمايشگاهي فناوري هاي راهبردي(LabsNet) در آمده و از اين طريق قابليت خدمات رساني به كليه مشتريان در سرار كشور را خواهد داشت.

از طرفی شرکت صنایع ریخته گری اصفهان با ایجاد نمایندگی فروش در کشور اتریش، از سال 1396 تاکنون در حال صادر نمودن محصولات خود به صنایع فولاد، معدنی و متالوژی اروپا می باشد.

آقاي رضا حاجي رستم
شناسه ملی
10260262002
نوع شرکت
زمینه فعالیت
محصولات

دارای 15 محصول

محصولات و خدمات
با دوام
با کیفیت
تضمین کارکرد مناسب قطعات
طراحی روسی
هم اکنون در کشورهای ایران، ...
برخورداری از بهترین کیفیت
جذب مقادیر انرژی فرا تر از ...
موفقیت در حمل و نقل قطارهای...
با ظرفیت بار بالا و وزن کلی...
جنس فنرهای فلزی و الاستومری
تولید انواع ضربه‌گیر
کورس‌های 90 و 110
ر کشورهای ایران، روسیه، اوک...
بر اساس طراحی روسی
برخورداری از بهترین کیفیت
جنس چدن
نشکن
وزن حدود 3 تن
بر اساس استاندارد‌های مختلف...
سازگاری کامل با تولیدات سای...
تضمین بهترین کیفت و کارکرد
در اندازه‌های مختلف
تولید انواع آلیاژ های مقاوم...
تولید انواع چکش ها
طراحی خاص
بهترین مقاومت در برابر سایش
ظرفیت‌های جذب انرژی
افزایش عمر سرویس آسیا
کاهش ساییدگی گلوله‌ها
کاهش مصرف برق و هزینه‌های ن...
اطلاعات تماس
موبایل
تلفن
فکس
۰۳۱۳۳۸۰۲۳۸۴
ایمیل
info@ici-company.com
وب سایت
www.ici-company.com
واتس اپ
تلگرام
آدرس دفتر

ایران، اصفهان، شهرک صنعتی محمودآباد، خیابان شماره ۲۴

آدرس کارگاه

ایران، اصفهان، شهرک صنعتی محمودآباد، خیابان شماره ۲۴

مکان ما رو نقشه
گواهی نامه ها و مجوز های شرکت
گوتهینامه صنایع ریخته گری
ISO-14001-2018
گواهینامه صنایع ریخته گری3
ISO45001-2018
یک قرار ملاقات تنظیم کنید…

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

https://innotech-expo.ir/?p=1128

خدمات ارزی بانک تجارت

جهت دریافت خدمات ارزی بانک تجارت در زمینه صادرات میتوانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر ، شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

خدمات گمرکی

جهت دریافت خدمات گمرک جمهوری اسلامی ایران در زمینه صادرات و واردات می توانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

پرسیدن سوال درباره صنایع ریخته گری اصفهان

نام*
نام خانوادگی*
شرکت/سازمان
ایمیل*
تلفن تماس*
موضوع*
متن سوال یا درخواست*