درباره ما

داده پرداز پونه

با توجه به خلع بزرگ مدیریت ارتباط با مشتری در ایران و همچنین عدم وجود پلتفرم‌های مناسب فارسی زبان برای پیاده سازی استراتژی‌های مدیریتی ، تعدادی از جوانان خبره در حوزه IT و مدیریت کسب و کار گرد هم آمدند تا با تکیه بر دانش و خلاقیت خود و بررسی مدل‌های موفق خارجی گامی بلند در جهت مدیریت کسب و کارهای خرد و کلان بردارند . به همین منظور فعالیت شرکت CRM24 از سال 1394 آغاز گردید .
ما در ‏‏CRM24 بر آنیم که تا با ارائه بهترین نرم افزارهای مدیریتی در کلاس جهانی ‏به عنوان یک شرکت فناور در ایران شناخته شویم و بتوانیم مسیری ایمن و ‏مطمئن را برای کسب‌وکارهای ایرانی فراهم کنیم.CRM24 نه فقط یک نرم‌افزار بلکه یک راهکار و تفکر برای پیشرفت شما در کسب و کار خواهد بود . تحقق حداکثر رضایت و خشنودی شما کاربران گرامی با امکان شخصی سازی نرم‌افزار و امکانات گسترده نوید پیاده سازی تمامی خواسته های شما همسفران عزیز می باشد.

سعید جمالی
شناسه ملی
14005268751
نوع شرکت
محصولات

دارای 1 محصول

محصولات و خدمات
امنیت بالا
قابلیت سفارشی سازی
همیشه در دسترس
اطلاعات تماس
تلفن
فکس
03133931280
ایمیل
saeidjml@gmail.com
وب سایت
آدرس دفتر

شهرک علمی و تحقیقاتی - ساختمان شیخ بهایی - واحد 238

آدرس کارگاه

شهرک علمی و تحقیقاتی - ساختمان شیخ بهایی - واحد 238

مکان ما رو نقشه
گواهی نامه ها و مجوز های شرکت
nemadetemad
نماد اعتماد الکترونیکی
یک قرار ملاقات تنظیم کنید…

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

https://innotech-expo.ir/?p=4404

خدمات ارزی بانک تجارت

جهت دریافت خدمات ارزی بانک تجارت در زمینه صادرات میتوانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر ، شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

خدمات گمرکی

جهت دریافت خدمات گمرک جمهوری اسلامی ایران در زمینه صادرات و واردات می توانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

پرسیدن سوال درباره داده پرداز پونه

نام*
نام خانوادگی*
شرکت/سازمان
ایمیل*
تلفن تماس*
موضوع*
متن سوال یا درخواست*