الکتروموتور گلپایگان آریا

درباره ما

الکتروموتور گلپایگان آریا

شرکت الکتروموتور گلپایگان آریا (الکترومگا) فعالیت خود را در زمینه تولید انواع الکتروموتورهای سیستم تهویه مطبوع و انواع الکتروموتورهای دیگر و با هدف بی‌نیازسازی کشور از خارج آغاز نمود. هدف الکترومگا ایجاد اشتغال برای افراد متخصص بومی از ابتدای سال ۱۳۹۸ در شهرستان گلپایگان بود که با تلاش بسیار به این هدف دست پیدا کرد.
شرکت الکترومگا با عنایت به پروردگار و با تجربه‌ای ۲۰ساله در طراحی الکتروموتور و به کارگیری نیروهای جوان، کاردان، متخصص و بومی همچنین با در اختیار داشتن ماشین‌آلات بروز و در راستای امر واجب مسئولیت اجتماعی خود در زمینه بکارگیری جامعه بانوان کم بضاعت و معلولین عزیز در شهرک صنعتی گلپایگان پا در عرصه تولید نهاد تا بتواند گامی بزرگ در جهت پیشرفت و سربلندی ایران عزیز بردارد و با در اختیار داشتن آزمایشگاه مجهز محصولاتی با کیفیت که در خور مردمان این کشور باشد تولید می‌نماید. این شرکت همواره رسالت خود را همیاری به صنعت کشور قبل از کسب درآمد و سود گذاشته است.

شناسه ملی
14008386620
نوع شرکت
زمینه فعالیت
محصولات

دارای 4 محصول

اطلاعات تماس
موبایل
تلفن
ایمیل
info@electromegaaria.com
وب سایت
www.electromegaaria.com
واتس اپ
آدرس دفتر

اصفهان، گلپایگان، شهرک صنعتی، فاز 2، خیابان شقایق، شقایق 4، شرکت الکتروموتور گلپایگان آریا (الکترومگا)

تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان مطهری، انتهای بن بست نوبخت، ساختمان مهر، واحد ۱۶

مکان ما رو نقشه
گواهی نامه ها و مجوز های شرکت
گواهی نامه ای درج نشده است...
یک قرار ملاقات تنظیم کنید…

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

https://innotech-expo.ir/?p=6214

خدمات ارزی بانک تجارت

جهت دریافت خدمات ارزی بانک تجارت در زمینه صادرات میتوانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر ، شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

خدمات گمرکی

جهت دریافت خدمات گمرک جمهوری اسلامی ایران در زمینه صادرات و واردات می توانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

پرسیدن سوال درباره الکتروموتور گلپایگان آریا

نام*
نام خانوادگی*
شرکت/سازمان
ایمیل*
تلفن تماس*
موضوع*
متن سوال یا درخواست*