درباره ما

ارتباط ایده تخصص

شرکت “ارتباط ایده تخصص” یا “اریتکو” یک شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات است که با تخصص در حوزه‌های هوش مصنوعی و تکنولوژی موبایل فعالیت می‌کند. این شرکت از زمان تأسیس خود تاکنون توسط تیمی متخصص از فارغ‌التحصیلان رشته هوش مصنوعی رهبری می‌شود.

اریتکو در ابتدا به تولید محصولات مرتبط با پردازش تصویر متمرکز بود، اما در مراحل بعدی از توسعه، تمرکز خود را به تولید اپلیکیشن‌های موبایل گسترش داد. یکی از محصولات ویژه این شرکت، “GymShow” نام دارد. GymShow یک اپلیکیشن در حوزه سلامت دیجیتال و ورزش در خانه است که امکان کالری شماری، دریافت برنامه تمرینی و تغذیه و تمرینات ورزشی در محیط خانگی را به افراد فراهم می‌کند.

همچنین، اریتکو به منظور ورود به بازارهای بین‌المللی، محصولی بسیار متمایز به نام “Fitbecome” را توسعه داده است. Fitbecome یک برنامه کامل در حوزه سلامت و ورزش است که شامل کالری شماری با استفاده از پایگاه داده غذایی جهانی و چند زبانه می‌شود. این برنامه از پردازش تصویر به عنوان یک مشوق ورزش برای کالری‌سوزی استفاده می‌کند و ارائه دهنده خدمات کوچینگ و راهنمایی برای تمرینات و تغذیه به کاربران می‌باشد.

با ارائه این محصولات و خدمات متنوع، اریتکو به توسعه فناوری‌های نوین در حوزه سلامت و ورزش دیجیتال می‌پردازد و تلاش دارد تا با ورود به بازارهای جهانی، تأثیرگذاری بیشتری در جهت افزایش کیفیت زندگی افراد داشته باشد.

حامد احتمالی
شناسه ملی
14006582424
نوع شرکت
محصولات

دارای 1 محصول

محصولات و خدمات
کالری شماری و ماکرو شماری
آب شمار و قدم شمار
ثبت هدف وزن
اطلاعات تماس
تلفن
فکس
03191091150
ایمیل
وب سایت
www.eritco.ir
واتس اپ
00983191091150
آدرس دفتر

اصفهان، میدان انقلاب، ساختمان فرصت، طبقه دوم، واحد 201

آدرس کارگاه

اصفهان، میدان انقلاب، ساختمان فرصت، طبقه دوم، واحد 201

مکان ما رو نقشه
گواهی نامه ها و مجوز های شرکت
istt
شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان
nezam
سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور
khalaghiat
شرکت های خلاق
logo
نشان ملی ثبت (رسانه های دیجیتال)
enamad
نماد اعتماد الکترونیکی
saramad
نشان رسانه های همراه و هوشمند سرآمد وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی
یک قرار ملاقات تنظیم کنید…

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

https://innotech-expo.ir/?p=5993

خدمات ارزی بانک تجارت

جهت دریافت خدمات ارزی بانک تجارت در زمینه صادرات میتوانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر ، شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

خدمات گمرکی

جهت دریافت خدمات گمرک جمهوری اسلامی ایران در زمینه صادرات و واردات می توانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

پرسیدن سوال درباره ارتباط ایده تخصص

نام*
نام خانوادگی*
شرکت/سازمان
ایمیل*
تلفن تماس*
موضوع*
متن سوال یا درخواست*