آتیه سازان نوین آتبین(فانا)

درباره ما

آتیه سازان نوین آتبین(فانا)

شرکت فانا مجموعه ایست دانش بنیان و متشکل از کارشناسان و متخصصان در حوزه طراحی، مهندسی و اجرای طیف وسیع و کاملی از انواع آبنماها (آبنماهای موزیکال، آبنماهای ریتمیک، آبنماهای هیدرواستار، آبنماهای کف خشک، آبنماهای پرتابل، آبنماهای از پیش ساخته شده و …) که از سال 1389 در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در حال فعالیت است.

فانا مفتخر است با انجام مطالعات مهندسی، طراحی، استانداردسازی، روانشناسی و زیبایی شناسی در طول سالیان متمادی موفق به کسب نتایج بسیار درخشانی در صنعت “اجرای آبنماهای شهری” شده است و به دانش فنی مهندسی روز دنیا در این صنعت نائل آید و در زمینه‌ی طراحی و زیباسازی فضاهای عمومی و خصوصی به ترکیبی منحصربفرد از صنعت، هنر و خلاقیت دست یابد.

شرکت دانش بنیان فانا مفتخر است که با بهره­گیری از متخصصان و اساتید حوزه ابنما و نورپردازی و نیز انجام آزمایشات و مطالعات گسترده در بخش تحقیق، توسعه و مهندسی معکوس نایل به اخذ نشان دانش بنیانی تولید نوع 2 از معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری، کسب نشان واحد فناوری، کسب نشان واحد خلاق فناور، ایزو 9000 و ایزو 14001 شود.

شرکت دانش بنیان فانا مفتخر است با انجام بیش از 550 پروژه ابنمایی در کشور که از نظر نوع، اندازه و میزان فناوری در طی این سالیان جز برترین­ها و بهترین­های کشور بوده­اند و نیز اجرا طیف مختلف و کاملی از انواع آبنماها که در رزومه پربار این شرکت به تعدادی از آنها اشاره شده است، موفق به کسب خرسندی و رضایت صد در صدی مشتریان گرانقدر دولتی و خصوصی خود شده­ است به گونه­ای که شرکت فانا از دید پیمانکاران و کارفرمایان دولتی و خصوصی شرکتی معتبر، قابل اطمینان، خوش نرخ و فناور است که به تمامی تعهدات خود در زمینه اجرا انواع آبنماها از ایده تا اجرا پایبند بوده و در زمینه نظارت و انجام مشاوره نیز شرکتی باتجربه، حرفه­ای، کاردان و پیشرو است.

بزرگتیرن هدف ما خدمت رسانی به مردم عزیز، کسب رضایت حداکثری مشتریان و متقاضیان و در نهایت ایجاد یک حس خوب در افراد است.

فانا متعهد به کسب رضایت مشتریان، حسن انجام کار، پشتیبانی خدمات و انجام تمامی تعهدات خود به بهترین نحو است.

حسین رضازاده
شناسه ملی
10260621636
نوع شرکت
محصولات

دارای 4 محصول

محصولات و خدمات
دبی:5 متر مکعب
هد: 40m
قدرت 50 وات
رنگ‌بندی متفاوت
قابلیت easy clean
تغییر رنگ
مقاوم در برابر ضربه
رنگ‌بندی روکش با طرح‌های مت...
تغییر رنگ
نصب آسان و سریع
کیفیت بالای ساخت
رنج قیمتی متنوع
اطلاعات تماس
موبایل
تلفن
ایمیل
fanaa.company@gmail.com
وب سایت
www.iranfana.com
واتس اپ
تلگرام
آدرس دفتر

اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی اصفهان، شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، خیابان 6، ساختمان شرکت فانا

مکان ما رو نقشه
گواهی نامه ها و مجوز های شرکت
گواهی نامه ای درج نشده است...
یک قرار ملاقات تنظیم کنید…
ما قادر به پردازش پرداخت شما نیستیم. لطفا مجددا تلاش کنید.
از درخواست شما ممنونیم!
شماره تایید شما :
افزودن به تقویم iCAL

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

https://innotech-expo.ir/?p=10482

خدمات ارزی بانک تجارت

جهت دریافت خدمات ارزی بانک تجارت در زمینه صادرات میتوانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر ، شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

خدمات گمرکی

جهت دریافت خدمات گمرک جمهوری اسلامی ایران در زمینه صادرات و واردات می توانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

پرسیدن سوال درباره آتیه سازان نوین آتبین(فانا)

نام*
نام خانوادگی*
شرکت/سازمان
ایمیل*
تلفن تماس*
موضوع*
متن سوال یا درخواست*