درباره ما

کیمیا پلیمر کیان

شرکت دانش بنیان کیمیا پلیمر کیان در سال 1398 با حضور جمعی از متخصصان حوزه شیمی و پلیمر مدیریت تاسیس گردید و در زمینه محصولات شیمیایی پلیمری به صورت مستمر و پویا فعالیت داشته و ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش بوده است که بصورت نظامند ، در جهت توسعه، تعالی و بروز رسانی علم و فناوری ایفای نقش نماید و با اتکاء به دانش و تجربه نیروی انسانی خود در راستای تحقق اهدافی چون توسعه، صنعتی سازی و فناوری های نوین شیمی پلیمر گام بردارد. شرکت کیمیا پلیمر کیان موفق گردیده است برای اولین بار پلی الکترولیت (فلوکولانت) را با کیفیت مناسب و قابل رقابت با محصولات خارجی وارد بازار کند. علاوه بر فعالیت در زمینه تولید فلوکولانت، شرکت در زمینه های دیگری از جمله فرمولاسیون و راه اندازی خطوط تولید انواع رزین های پلیمری نیز همکاری دارد.

شناسه ملی
14008615247
نوع شرکت
محصولات

دارای 3 محصول

محصولات و خدمات
هیچ محصولی یافت نشد
اطلاعات تماس
موبایل
تلفن
ایمیل
info@kimiapolymer.com
وب سایت
kimiapolymer.com
واتس اپ
تلگرام
آدرس دفتر

اصفهان شهرک علمی تحقیقاتی میدان فناوری ،ساختمان شیخ بهایی ،طبقه همکف واحد ۱۳۴

آدرس کارگاه

اصفهان شهرک علمی تحقیقاتی میدان فناوری ،ساختمان شیخ بهایی ،طبقه همکف واحد ۱۳۴

مکان ما رو نقشه
گواهی نامه ها و مجوز های شرکت
گواهی نامه ای درج نشده است...
یک قرار ملاقات تنظیم کنید…

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

https://innotech-expo.ir/?p=10409

خدمات ارزی بانک تجارت

جهت دریافت خدمات ارزی بانک تجارت در زمینه صادرات میتوانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر ، شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

خدمات گمرکی

جهت دریافت خدمات گمرک جمهوری اسلامی ایران در زمینه صادرات و واردات می توانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

پرسیدن سوال درباره کیمیا پلیمر کیان

نام*
نام خانوادگی*
شرکت/سازمان
ایمیل*
تلفن تماس*
موضوع*
متن سوال یا درخواست*