درباره ما

پیشرو فرآور پژوه

شرکت پیشرو فرآور پژوه با هدف توسعه، طراحی و اجرای تکنولوژی های مدرن فرآوری مواد معدنی در حوزه معدن کشور، در سال 1393 در اصفهان فعالیت خود را شروع نموده و فعالیت های خود را در زمینه طراحی و راه اندازی سیستم های مختلف فرآوری مواد معدنی برای منابع مختلف مس (اکسیدی و سولفیدی)، آهن (مگنتیتی و هماتیتی)، طلا (آزاد و مقاوم)، زغالسنگ (کک شو و حرارتی) و سایر منابع معدنی نظیر سرب/روی، نیکل و غیره به کار گرفته است. متخصصان پیشرو فرآور با بهره گیری از کارآمدترین و به روزترین تکنولوژی های فرآوری مواد معدنی با ترکیبی از دانش و تجربه، تمام تلاش و همت خود را در جهت ارائه خدمات فنی مهندسی در سطح استانداردهای بین المللی برای صنایع معدنی کشور به کار می گیرند. تیم فنی و مهندسی پیشرو فرآور، تجربه و تخصص بسیار بالایی در جهت ارائه راه حل های کارای اقتصادی، و دوست دار محیط زیست در فرآوری انواع منابع معدنی مرسوم و پیچیده را دارد. بهینه سازی سیستم های فرآوری برای دستیابی به حداکثر بازیابی و بهبود کیفیت محصولات، با در نظر گرفتن حداقل هزینه های سرمایه گذاری و عملیاتی از اهداف اصلی متخصصان شرکت پیشرو فرآور پژوه است. توسعه و دستیابی به دانش فنی در پیچیده ترین منابع معدنی در حوزه فرآوری مس، طلا، زغالسنگ، سنگ آهن، سرب و روی، نیکل، کبالت و آنتیموان نظیر تکنولوژی های استحصال هیدرومتالورژیکی مس از کانه ها و کنسانتره های سولفیدی، استحصال همزمان مس و طلا از منابع پیچیده مس/طلا، استحصال طلا از منابع مقاوم سولفیدی و کربندار و نیز تولید کنسانتره های با عیار بالا (67%) از کانه های کم عیار هماتیتی/گوتیتی و نیز سولفورزدایی از زغالسنگ از نقاط قوت متخصصان شرکت پیشرو فرآور پژوه است.

دکتر مریم خضری
شناسه ملی
14004164492
نوع شرکت
دانش بنیان
ارزیابی صادراتی (ERA)
پتانسیل صادراتی دارد
محصولات

دارای 0 محصول

محصولات و خدمات
هیچ محصولی یافت نشد
اطلاعات تماس
موبایل
تلفن
فکس
03133932368
ایمیل
pishrofaravar@gmail.com
وب سایت
www.pishrofaravar.com
واتس اپ
تلگرام
آدرس دفتر

آدرس دفتر: اصفهان – بلوار دانشگاه صنعتی اصفهان – شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان – ساختمان اندیشه غربی – واحد 407

آدرس کارگاه

آدرس کارگاه، آزمایشگاه و پایلوت: اصفهان – خیابان حکیم فرزانه – صنعتگران 9 – واحد آخر سمت راست

مکان ما رو نقشه
گواهی نامه ها و مجوز های شرکت
گواهی نامه ای درج نشده است...
یک قرار ملاقات تنظیم کنید…
ما قادر به پردازش پرداخت شما نیستیم. لطفا مجددا تلاش کنید.
از درخواست شما ممنونیم!
شماره تایید شما :
افزودن به تقویم iCAL

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

https://innotech-expo.ir/?p=13203

خدمات ارزی بانک تجارت

جهت دریافت خدمات ارزی بانک تجارت در زمینه صادرات میتوانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر ، شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

خدمات گمرکی

جهت دریافت خدمات گمرک جمهوری اسلامی ایران در زمینه صادرات و واردات می توانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

پرسیدن سوال درباره پیشرو فرآور پژوه

نام*
نام خانوادگی*
شرکت/سازمان
ایمیل*
تلفن تماس*
موضوع*
متن سوال یا درخواست*