مهندسی رهپویان اندیشه توسعه ایرانیان

درباره ما

مهندسی رهپویان اندیشه توسعه ایرانیان

شرکت مهندسی راتـا  مستقر در شهرک علمي و تحقيقاتي اصفهان  به عنوان مجموعه اي فناور با هدف ارائه خدمات طراحي و مهندسي به صنايع کشور در زمينه هاي طراحي، ساخت و انجام خدمات مهندسي در حوزه انتقال قدرت فعاليت  مي نمايد. در هزاره سوم، همگام شدن با سرعت شگرف پیشرفت تکنولوژی بسی دشوار است  لیکن ما توانسته ایم جایگاه شایسته و اثر بخش خود را در جامعه صنعتی به اثبات برسانیم.

این شرکت کوپلینگ هیدرولیکی، کوپلینگ دنده ای، کوپلینگ دیسکی، ممبران، کوپلینگ KB، کوپلینگ روتکس، کوپلینگ بیپکس، کوپلینگ راپکس، بافرهای لاستیکی کوپلینگ، پولی شیار دار، بوش مخروطی و فیوز های (مکانیکی) حرارتی (دمای پاسخ گویی 70، 95، 110، 125، 140، 160 و 180 درجه سانتیگراد) را در تيپ هاي مختلف با رعايت استانداردهاي معتبر و با کيفيت ساخت بالا توليد و عرضه مي نمايد. همچنین متناسب با درخواست مشتریان، توانمندی ساخت  انواع کوپلینگ بصورت سفرشی و با توجه به تجربه کاری و امکانات کارگاهی قابلیت تعمیر و بازسازی انواع کوپلینگ های هیدرولیکی  به صورت تخصصی به مشتریان نیز وجود دارد.

مهدی خدادادی
شناسه ملی
10260701779
نوع شرکت
محصولات

دارای 0 محصول

محصولات و خدمات
هیچ محصولی یافت نشد
اطلاعات تماس
موبایل
تلفن
فکس
03133877958
ایمیل
info@rata-tech.com
وب سایت
www.rata-tech.com
واتس اپ
تلگرام
آدرس دفتر

اصفهان خ امام خمینی خ عطاالملک ایوان بلوک 32

آدرس کارگاه

اصفهان خ امام خمینی خ دوازده بهمن خ سپاس پلاک 11

مکان ما رو نقشه
گواهی نامه ها و مجوز های شرکت
گواهی نامه ای درج نشده است...
یک قرار ملاقات تنظیم کنید…

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

https://innotech-expo.ir/?p=9563

خدمات ارزی بانک تجارت

جهت دریافت خدمات ارزی بانک تجارت در زمینه صادرات میتوانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر ، شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

خدمات گمرکی

جهت دریافت خدمات گمرک جمهوری اسلامی ایران در زمینه صادرات و واردات می توانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

پرسیدن سوال درباره مهندسی رهپویان اندیشه توسعه ایرانیان

نام*
نام خانوادگی*
شرکت/سازمان
ایمیل*
تلفن تماس*
موضوع*
متن سوال یا درخواست*