درباره ما

مدرن فناوران صنعت موج

شرکت “مدرن فناوران صنعت موج” به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان پیشرو در حوزه اپتیک و لیزر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر می باشد و با دار بودن واحد تحقیق و توسعه شرکت در رشته های مهندسی برق و الکترونیک، مکانیک و اپتیک و لیزر در کنار واحد تولید موجب قرارگیری در زمره برترین تولیدکنندگان کشوری در صنعت برق و الکترونیک به شمار می رود. این شرکت همواره از همکاری با نیروهای جوان و مستعد و با انگیزه ای که علاقمند به رشد و یادگیری هستند استقبال می نماید.

احسان موتابی
شناسه ملی
14007342205
نوع شرکت
محصولات

دارای 0 محصول

محصولات و خدمات
هیچ محصولی یافت نشد
اطلاعات تماس
موبایل
تلفن
۰۳۱۳۳۹۳۱۳۵۴
فکس
۰۳۱۳۳۹۳۱۳۵۴
ایمیل
Mr.moutabi@gmail.com
واتس اپ
تلگرام
آدرس دفتر

ایران- اصفهان – خمینی شهر- دانشگاه صنعتی اصفهان-شهرک علمی و تحقیقاتی فارسی-پلاک 227- ساختمان ابوریحان بیرونی-A01 واحد 403

آدرس کارگاه

ایران- اصفهان – خمینی شهر- دانشگاه صنعتی اصفهان-شهرک علمی و تحقیقاتی فارسی-پلاک 227- ساختمان ابوریحان بیرونی-A01 واحد 403

مکان ما رو نقشه
گواهی نامه ها و مجوز های شرکت
انجمن دانش بنیان
انجمن دانش بنیان
یک قرار ملاقات تنظیم کنید…

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

https://innotech-expo.ir/?p=4665

خدمات ارزی بانک تجارت

جهت دریافت خدمات ارزی بانک تجارت در زمینه صادرات میتوانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر ، شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

خدمات گمرکی

جهت دریافت خدمات گمرک جمهوری اسلامی ایران در زمینه صادرات و واردات می توانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

پرسیدن سوال درباره مدرن فناوران صنعت موج

نام*
نام خانوادگی*
شرکت/سازمان
ایمیل*
تلفن تماس*
موضوع*
متن سوال یا درخواست*