درباره ما

فکور پردازش چهلستون

شرکت مهندسی فکور پردازش چهلستون در سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرد. در همان آغاز، با بهره گیری از مهندسین با تجربه و متخصص، موفق به تولید دستگاه اندازه گیری قطر لوله های آبیاری شد که ایران را از واردات این محصول بی نیاز کرد. این شرکت با تولید چند محصول با فناوری بالا (high tech) به ویژه در بخش صنعت، توانست عنوان دانش بنیان را از نهاد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت نماید.

شرکت دانش بنیان فکور پردازش چهلستون، در چندین پروژه مانند ساخت دستگاه ضخامت سنج اشع ایکس و سیستم اینترکام دیجیتال با شرکت های بزرگ صنعتی از جمله شرکت فولاد مبارکه اصفهان همکاری داشته و در حال حاضر در حال تکمیل چند پروژه برای این شرکت است.

شرکت مهندسی فکور پردازش چهلستون با تکیه بر سرمایه انسانی خود، آینده ای روشن را پیش روی خود ترسیم کرده و برنامه ریزی شرکت، تولید محصولات دانش بنیان دیگری است تا کشور را از واردات آنها بی نیاز نماید.

شناسه ملی
10260614098
نوع شرکت
محصولات

دارای 0 محصول

محصولات و خدمات
هیچ محصولی یافت نشد
اطلاعات تماس
تلفن
ایمیل
info@fakoorpardazesh.com
وب سایت
www.fakoorpardazesh.com
آدرس دفتر

اصفهان، خیابان جابر انصاری، روبروی بوستان بهشت، پلاک 89

مکان ما رو نقشه
گواهی نامه ها و مجوز های شرکت
گواهی نامه ای درج نشده است...
یک قرار ملاقات تنظیم کنید…

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

https://innotech-expo.ir/?p=10785

خدمات ارزی بانک تجارت

جهت دریافت خدمات ارزی بانک تجارت در زمینه صادرات میتوانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر ، شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

خدمات گمرکی

جهت دریافت خدمات گمرک جمهوری اسلامی ایران در زمینه صادرات و واردات می توانید با شماره 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

پرسیدن سوال درباره فکور پردازش چهلستون

نام*
نام خانوادگی*
شرکت/سازمان
ایمیل*
تلفن تماس*
موضوع*
متن سوال یا درخواست*